mandag 13. april 2009

London!

Standard Londonbilde! Men jeg fikk med pansret politi i bakgrunnen=)

Utenfor Hamley's<3>

London Eye var herlig=)


"We will rock you" på Dominion!


Rett på andre siden av gaten for hotellet.


Turen gikk til et herlig lite hotell i Bayswater, London. En indisk familie drev hotellet, og var veldig gjestfrie og hyggelige, noe som gjorde oppholdet veldig bra! Fra min forrige Londontur, var dette en positiv overaskelse, med et fint rom, og et bad som var ca. 3 ganger større det som var. Og været var HERLIG! Det var opprinnelig meldt ganske dårlig vær med regn, men det var sol hver dag! Og en herlig temperatur det var godt å gå i t-skjorte i. Gleder meg alt til neste gang jeg retter nesen den veien!

På jentetur er shopping obligatorisk, og det ble kjøpt inn en del! Primark fristet med solbriller til 1 pund og veldig billig undertøy, mens også mye tid ble brukt i litt dyrere butikker, både til shopping og selvfølgelig å se på alt utvalget!

Jeg fikk også en liten aha-opplevelse, da jeg er en fast bruker av MANGE Bodyshop-produkter! Dette kan du få VELDIG billig i London, eller England generelt! Som et eksempel koster deres Minerals Foundation som jeg bruker 269 kr i Norge, mens i London fikk jeg den med meg for 13 pund!! Altså under 130 kr! Det samme var det med de andre produktene jeg kjøpte, så kjøper du nok, kan du jo nesten spare inn hele Londonturen!! Hadde jeg ikke vært redd for å få overvekt i bagasjen på vei hjem, hadde jeg fylt opp som bare rakkern!!

Og hvis du skal til London og skal se musikal, for all del velg "We will rock you"! Jeg er vel en stor fan av Queen, men dette er noe alle kjenner, og hele fortellingen var bygd så sinnsykt bra opp! Stemningen var helt suveren!

Frister allerede med ny tur, da man kan få tur og 3 overnattinger helt ned i 800 kr=)

Ryanair<3


1 kommentar:

  1. Det ser ut som om du har hatt en veldig fin tur. Så bra :) Ikke alle som får med de politi bilene i bakgrunn nei :P

    SvarSlett