onsdag 1. april 2009

Aprilsnarr!

Den lille mauren der borte er Mentowa! Vi måtte ta et skikkelig turistbilde foran operaen.

I dag tror jeg faktisk ikke at jeg har blitt lurt... Ikke som jeg vet om ihvertfall. Er generelt ikke så lettlurt, men noen har da fått det til opp gjennom årene. Var vel for opptatt med å tenke på andre ting, vi hadde jo tross alt midttermineksamen i organisk kjemi i dag. Og det gikk veldig greit=)

For å feire litt tok vi oss en Shawarma på Lille Amir. Og jeg tror det var litt sjokkerende når jeg kom inn! Vi var 15 stk. som kom inn på en gang! Men det var veldig koselig=) Fint å gjøre noe sammen før ferien. Etter maten bevegde vi oss nedover mot Operaen, med is. Det var herlig i sola=)

Møtte på noen kjentfolk også da vettu! Møtte Thea og Eline ved Lille Amir (ikke så sjokkerende, siden kontoret ligger rett opp i gata), og Jeanette og Claes som tok en utepils ved Oslo S. *missunnerlig* Det å digg ut! Det er jo ikke så ofte man ser kjentfolk på gata sånn=)

Men nå er det påske=) Blir pakking og rydding i morra, også går turen til Drammen. Blir koselig å se igjen alle sammen, og ikke minst å slappe av litt! Det har vært litt stress med eksamener i det siste... Og nå kjenner jeg virkelig at det kribler i magen, og at jeg ikke kan vente til å dra til London på søndag!

Hva bør jeg se/gjøre i London?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar