tirsdag 31. mars 2009

Snart påskeferie=)

Påsken kom fort i år. Men ikke mindre etterlengtet av den grunn! Den eneste grunnen at den kom fort er jo at jeg har hatt så sinnsykt mye å gjøre! Og noen ganger tenker jeg om det virkelig er hvert denne tiden, å bruke så mye tid på et studie, men det er det faktisk.
Jeg kunne jo selvsagt ha valgt et mye enklere studie enn det her, men hadde jeg fått noe igjen for det? Jeg tviler! Det samholdet og det miljøet jeg har kommet inn i er jo helt sinnsykt, trodde aldri man kunne bli kjent med så mange under så kort tid på universitetet. Mye hjelp kommer jo selvsagt fra de beste Mena-fadderne noen sinne, og selvsagt at studiet er fullt av bra folk. Uten tvil, hardt arbeid er så sinnsykt verdt det, for jeg har så mange flinke folk rundt meg. Digger dere=)
Ser nesten litt frem til å komme tilbake til studiene etter påsken=)

Men før jeg i det hele tatt vil tilbake, gleder jeg meg til en sinnsykt bra London-tur med min kjære, Carina! Har hatt det moro på tur før vi, og denne turen skal ikke være noe unntak=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar