søndag 29. mars 2009

Sommertid =)

Jeg våknet etter en god og lang natts søvn, og stilte klokka på mobilen en time frem. Jeg fikk i meg frokost og satt meg til å jobbe med fys-meken som jeg har eksamen i, i morgen og jobbet ganske bra hele dagen. Det forundret meg litt at tv-klokka var feil, men jeg tenkte ikke noe mer over det... Frem til jeg skulle dra til Oslo, og tok på meg klokka på armen. Den måtte stilles en time frem, og jeg fant ut til min forbauselse at klokka bare var 19, og ikke 20 som det stod på min mobil=) HERLIG!!!

Det fine var at mobilen min hadde stilt om til sommertid automatisk, og jeg var i ekstase! En time er mye når det gjelder eksamensforberedelser. Og det var godt med lysere kvelder og at det var skikkelig vårvær i dag=)

Herlig hvordan været kan snu! Jeg hadde mistet alt motet, hvis uka skulle fortsette med det været som var før helgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar