torsdag 16. april 2009

Hvor blir det av tiden?

Da var påsken over... Men hva skjedde egentlig??
Greit, mye av tiden gikk vekk til London-turen, men jeg hadde jo så mange planer! Jeg skulle rekke å gjøre mye matte og slappe av litt, sistnevnte ble det jo tid til, men matten ble visst litt nedprioritert:P Alle ferier er litt sånn... Nesten litt skummelt hvordan tiden bare flyr avgårde. Jeg husker liksom hvordan det var når vi var små, da varte jo feriene en evighet! Vinterferien og påsken virket jo som et helt år, og mye tid ble brukt i parkdressen ute i snøen! Var det ikke herlig?

De to siste dagene har gått med til mye jobbing. Elsker den nye butikken=) Ufattelig bra beliggenhet, rett ved teaterkafeen, og veldig koselige folk! Også så stor! Jeg synes Lefdal var en stor butikk, men Expert Klingenberg er jo hele 3000 kvm!! Alle bør ta seg tid til å ta en titt! Det er litt gøy å se hvordan folk blir helt overveldet av en butikk!

Nå gleder jeg meg til å komme på Blindern igjen. Ferien og eksamenuke før påsken, gjør at jeg ikke har hatt forelesning på 3 uker. Og jeg kjenner jeg savner det. Det blir jo en fast rytme, og det er jo så gøy når du har flinke forelesere!

Men nå skal det soves! Trenger nok det, når jeg sovnet kl. 19 mens jeg så på tv i stad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar