onsdag 4. november 2009

Hvorfor går tiden så innmari fort??!

Jaja, synes ikke det er så lenge siden jeg skrev her sist, men det har faktisk blitt en måneds tid. Og så mye har skjedd! Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang, og om jeg i det hele tatt har tid til å skrive om alt! For ja - det er snart eksamen. Har begynt forarbeidet for fullt i dag, med notatskriving til krampa tar meg.

Hytteturen var en suksess, med sene kvelder med mafia og andre geniale spill, og så mye mat at det kunne tyte ut av øra på oss!
Har i tillegg en visdomstann som har begynt å ta turen ut i dagens lys. En helvetes krabat som vil frem FORAN min bakerst jeksel, fordi kjeven min er for liten til å gidde å gi plass til den! Har fått tannlegetime, men det er jo fortsatt en uke til! Og som student kan jeg ikke si at det er med glede jeg betaler alt for mye for å trekke en tann. Men sånn er livet!

Men har mye å se frem til da, slik at tanna går litt i glemmeboken=) Neste fredag arrangerer MENAgeriet fredag 13. filmvors, med stæsj og diverse som skal gi en skrekkelig følelse av å sitte i et mørkt lite rom i Fysikkbygningen og se på film! Og det skal bli så bra=)

Dagen etter blir det julebord på jobben. Vi har leid Onkel Donald, og jeg ser frem til mye god mat og masse drikke, i tradisjon tro Expertfester (ja, jeg snakker av erfaring). Det blir nok stort mindretall jenter, men jaggu så gøy vi skal ha det! Kjolen er allerede på plass, og eneste jeg har igjen er vel strømpebukser, så er jeg klar. Kjolen er kongeblå, og tenkte jeg skulle ha oransje sko og veske. Skal vel få til å legge ut et bilde.

Helgen etter har jeg gledet meg til i LANG tid. Da er det Mew-konsert, og skal dit med Mentowa, Marit og Michael. Og i tilegg flere andre kjente=) Det skal bli så bra!

Etter det er det vel kun eksamen som står i hodet mitt, selv om det sikkert blir julebord med MENA og SMN i løpet av perioden. Også er det nesten jul=) Skal bli godt med litt fri etter et svært hektisk 3. semester.

Er også godt i gang med planlegging av fest i januar. Vi skal arrangere grunnstoff-fest, og mye må gjøres for å få til en bra fest! Snart på tide å kjøpe stoff til kjole også! Men hva slags stoff får være en hemmelighet litt til;)

Men nå må jeg sette meg ned med kjemi igjen, før middagen skal lages og innebandytreningen i kveld. Ha det bra så lenge=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar