torsdag 12. november 2009

Eksamensklar

For tiden har jeg all grunn til å være stolt av meg selv. I grunn er ikke det å sitte på lesesalen til sent på kvelden en av mine favorittaktiviteter, men den siste tiden har jeg vært veldig flink! Eksamen nærmer seg med stormskritt, og det er godt å være i gang med eksamensjobbingen. Har laget en plan med hva jeg skal gjøre når, og foreløpig har jeg klart å følge den til punkt og prikke. Og det er godt å vite at ting går som de skal.

Nå som helgen nærmer seg blir det også mye som skjer. I dag arrangerer vi i MENAgeriet Masterinformasjonsmøte, der de ulike masterretningene blir pressentert og vi får se hva slags fag vi trenger for å ta de ulike retningene.
I morgen arrangerer vi Skrekkfilmvors, i og med at det er fredag 13. Skummel film, grøssende ekkel punsj, drikkelek og skumle effekter er stikkordene, og jeg tror dette vil bli veldig bra!
På lørdag er det julebord med jobben, og nå gleder jeg med=) Bilde av kjolen kommer sikkert!

Men nå er det tilbake til jobbingen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar