mandag 4. mai 2009

Hyttetur!

Jeg vil først takke alle sammen for en herlig hyttetur=) Den kunne ikke vært bedre!

Men slike helger fører også til noen ikke så hyggelige ting. Som dagen i går og i dag... Jeg var rett og slett helt ødelagt. Men det var absolutt verdt det!

Her kommer noen bilder:
Måtte bevise min uskyld til kamera under Mafia! Elsker det spillet!
Noen koste seg bare i sola....Mens andre måtte vise sin barskhet ved å bade:PGod stemning under middagen!Og ikke minst stemningen under høytlesningen fra Bibelen av Kristoffer Robin! Herlig!
Uansett, dette var en herlig tur, med sene kvelder, quiz, bading, MAFIA og god mat. Og det var koselig med besøk fra alle myggene og maurene som holdt oss med selskap. Jeg gleder meg allerede til neste gang, selv om det sikkert ikke blir før i september=( Det er en sinnsykt bra gjeng å dra på tur med, så det er jo litt trist med alle masterstudentene som er ferdig til sommeren! Håper de nye bachelorstudentene er bra folk=) Go MENA!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar