onsdag 29. april 2009

Planer for sommeren?

Det var det da... Hva skal jeg i sommer?
Har foreløpig bestilt en liten tur til London, med min søster. Hennes første tur, så blir gøy å leke litt guide igjen, sånn som sist med Carina=) Det blir en bra tur håper jeg, og billig blir den også. Det kom på totalt 1350 kr for fly og tre netter. Og ja, da kan vi ha med oss bagasje:P Hadde ikke funket med tre netter uten bagasje nei...

London blir fra 22. til 25. juni, også er det ikke store planer før i slutten av juli igjen. Håper iallefall å få en uke i juli, helst uke 31. Den tiden pleier det å være bra vær, så jeg håper på å kunne bruke hele uken i sola på Tjøme. Vi har også kjøpt oss ny båt, så da blir nok mye av tiden brukt i den, så lenge vær og vind tilsier det.


Foran kan den lages om til en stor solseng=) Gleder meg til å bruke den altså! (For spesielt interesserte er det en Nordkapp Avant 620.)
Kunne godt ha tenkt meg å gjøre noe annet kult i sommer, men det blir nok mest jobbing. Jeg og Johan snakket lege om å kanskje dra til Paris og Disneyland, men det dropper vi... Vi vil heller spare litt penger og dra et kult sted neste år. Så vi tenkte vi skulle gå hakket opp og dra til Florida, og se Disney World, Miami osv. Det hadde vært kult! Men vi får se hva det blir til!
Noen andre som har noen store planer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar