tirsdag 21. april 2009

En herlig dag=)

Hva er vel bedre enn å våkne til sånt vær??!
Man får jo så sinnsykt mye energi=)

Det er dette jeg elsker ved våren... Man blir så glad når disse dagene kommer! Man er vant med regn og slaps gjennom høsten og vinteren, også er det plutselig varmt og nydelig sol=) Det er som om man aldri har opplevd det før, og at våren er det herligste du noen gang har vært borte i. Det føles nesten som om det er 17. mai, bursdag og jul på en gang(iallefall slik man følte det når man var litt mindre)!
Ah, takk for at gummistøvelsesongen er forbi!


Selv om dette har vært en fantastisk dag vær- og humørmessig, har det også vært litt tungt. Har lab i organisk kjemi hver tirsdag, og det er mye å gjøre! Og når det i tillegg ikke er noe særlig lufteannlegg, og sola står rett inn hele dagen, blir man litt slapp. Den siste timen føltes seriøst som om vi var innelåst i fengsel! Vi bare lengtet ut til det fantastiske været!

Etter en god pause ute i sola, var det på tide å jobbe litt. Jeg har ikke noe i mot å jobbe, men i dag var det litt tungt. Vil liksom ikke stå nede i en kjeller, når det er så godt å være ute=) I tillegg var jeg ganske trøtt. Og for en gang skyld kunne jeg ikke si at det var min feil!
Hadde tenkt til å legge meg kl. 00.30 i går, for da begynte jeg å bli veldig trøtt. Forberedelsene var i gang, og hva skjer?! Jo, det ulende monsteret av en brannalarm begynte å brøle, og da var det ingen vei utenom å ta turen ut. Man vet jo aldri! Der stod det søte folk i pysjamaser og slobrokk, men selvfølgelig var det falsk alarm. SOM ALLTID!! Tro meg, hvis du hører brannalarmen her, blir du ganske våken. Og når du i tillegg må gå ut, kryper gjerne søvnen vekk fra tankene dine! Dette resulterte da til at jeg ikke la meg før ca. 02.00, da jeg begynte å bli trøtt igjen. Så, det var altså ikke min skyld at jeg var trøtt:P

En litt morsom ting skjedde på jobb da! Øyvind Loven skulle kjøpe støvsuger, så jeg hadde litt støv på hjernen i et kvarters tid, der jeg briljerte med mine kunnskaper:P Hva gjør man egentlig, nå man skal registrere varer på navnet til kunden, og du vet så godt hva han heter fra før?! Du vil jo ikke oppfattes som frekk heller! Jeg gjorde som vanlig iallefall jeg da, spurte høflig og bare om det helt nødvendige. Men det var litt gøy da, og han var tøff=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar