mandag 20. april 2009

2 årsdag=)

Ja, idag er en koselig dag. For to år siden ble jeg sammen med Johan, etter en herlig tid med forelskelse og mye meldingsskriving. Og det var en rar tid. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre eller si, og alt var litt nytt og spennende. Og kanskje også litt flaut. Jeg husker de store mobilregningene, og det meste var pga. meldinger. Johan var den første tiden oppe i Østerdalen, og det var ikke så mange gangene jeg faktisk så han før vi fant ut at dette var noe å satse på. Og en herlig tid begynte. 

Tilfeldighetene ville jo at vi skulle møtes, da han og en kamerat kom tilfeldigvis en tur innom bursdagen min i begynnelsen av mars. Johan var hjemme på perm, og de hadde lyst til å dra på fest. Jeg kjente kameraten fra før, og Johan hadde jeg bare gått på skole med året før. At det skulle skje som det gjorde, var jo ikke akkurat planlagt, men jeg er glad at alt skjedde som det gjorde=) For det er en herlig gutt jeg har fått meg! Kan ikke se for meg livet mitt uten han. Hihi<3

Slike ting må jo feires, så i kveld kommer han inn til meg, også skal vi gå ut og spise. Det blir nok veldig koselig, og jeg gleder meg masse=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar