mandag 7. september 2009

Da var jeg her igjen. Rart det der, hvor fort tiden går, uten at du egentlig føler at noe har skjedd. Men for all del, mye har skjedd siden sist! Skolestart har vært bra, mye nye bra Menafolk, og generelt godt å starte igjen. Og så herlig det er at flere av de gamle kjente har begynt i Oslo! Det har medført billig øl og sosialisering på rf, og til og med en liten fest her på Tøyen.

Første lab for høsten er nå unnagjort. Var deilig å få på seg antrekket igjen! Må innrømme at jeg er veldig glad i labfrakken og brillene mine=)
Arkivbilde, men illustrerer antrekket=)

Føler meg liksom hjemme i det antrekket. Det beviser vel bare at nerden inne i meg har funnet sin plass. En litt rar, men fortsatt herlig følelse i grunn=)

Skal prøve å blogge snart igjen, hei så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar