fredag 15. mai 2009

Da er årets russetid snart over...

Så synd, så synd! Må innrømme at minnene kom tilbake, og jeg gjerne skulle vært i Stavanger og Kongeparken igjen, men i 2008, og ikke 2009. Tilbake i solskinnet, kose seg i Stavanger og i Sandnes i finværet. Ta av under Turboneger-konsert og våkne opp med to STORE blåmerker nedover ryggen etter å ha fallt ned over stolryggen et par ganger... Ja, jeg var ganske full, der jeg fikk smuglet meg meg en halv liter vin på magen inn i konsertlokalet:P

Irritasjonen over årets russ har bygget seg mer og mer opp, siden jeg vær kveld når jeg skal legge meg for å sove blir minnet på hvor høyt og hvor fæl musikk vi hørte på i russetida. For det er ikke mye gøy å bli holdt våke til 1-2 hver natt av dunkende bass fra rett over gata på Sogn VGS. Så jeg ser frem til mandag, så kan jeg endelig få tilbake nattesøvnen=)
Enda godt at eksamensforberedelsene fortsatt ikke er satt inn for godt, og det er 3-4 uker til mine eksamener kommer. Hurra for sen eksamen=)

Som en liten gest og for å være snill mot søstern har jeg lovet å kjøre henne og vennene i bilen rundt natt til 17. Jeg husker jo morroa fra i fjor, så vil jo bidra til at de kan ha det like gøy=)
Så 17. mai blir nok feiret i trøtt tilstand, men skal vel ikke til byen før til russetoget, så har jo noen timer å sove på. Får bare håpe på litt fint vær, så kan bunaden tas i bruk igjen, og grillmat inntas på terassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar