torsdag 26. mars 2009

Et herlig øyeblikk!

Jeg føler meg ganske slem når jeg sier dette, men det er jo faktisk ren fakta.

Bakgrunn:

Jeg jobber nesten hver lørdag. Det vil si at jeg står opp tidlig og drar på jobb, mens Johan fortsatt drar seg i senga. Og ja, jeg er litt misunnelig.

De siste gangene jeg har sovet hos Johan på ukedager har ofte hvert onsdager. Det vil si at han skal på skolen kl. 08.00, mens jeg drar til Oslo når det passer for meg. Så det var helt ekstremt herlig(som alltid) når han stod opp, og jeg bare kunne ligge å kose meg en times tid til=) That made my day!! Hihi.

Sorry kjære:(

4 kommentarer:

  1. Haha, det er alltid deilig å sove lenge når du vet at det er andre som må stå opp tidlig! :)

    SvarSlett
  2. Haha, og gjerne ha den innstillingen at du synes det er veldig godt=)

    "Jeg skal bare sove litt til!"

    SvarSlett
  3. Indeed :p
    Velkommen til bloggosfæren forresten! Her har jeg prøvd meg mange ganger, men har kastet inn håndkleet gang på gang. Den midlertidige bloggen har vart lengst hittil! :)
    Måtte lage en i forbindelse med skolen, men nå er det jo så mange som har det. Igrunn ganske gøy!

    SvarSlett
  4. Haha, serves him right ;) Synes ikke synd på ham i det heeele tatt! (overrasket noen? haha)

    SvarSlett